vrijdag, mei 06, 2005

1 theorie & 2 campagnes

1 theorie:
Het zijn niet de Duitsers die altijd in de laatste minuut scoren, het zijn de Nederlanders die er altijd op dat moment een tegenkrijgen.

2 campagnes:
1) Dubbeltellers in uitwedstrijden dienen z.s.m. te worden afgeschaft, want enkel verdedigende ploegen profiteren ervan.
2) Het fenomeen blessuretijd dient zo mogelijk nog sneller te verdwijnen, er zijn genoeg sporten waarin tijd gewoon tijd is.
(Deze laatste campagne is eigenlijk nutteloos, want het zal den Vaderlandsche teams er niet van weerhouden tegengoals in minuut 44 te krijgen)

Oh en in de categorie had ik maar..
Had ik maar nooit gezegd dat ik Ricardo, de keeper van Sporting die naar voren stormde, geen doelpunt gunde. Anders had hij de bal gewoon op zijn hoofd gekregen en had OF de uitschakeling iets moois gekregen, OF hij had gewoon over gekopt. Shit.

p.s: ik realiseer me dat Sporting gisteren aanvallend speelde. (wat betreft campagne #1)

1 Comments:

Blogger Ernst-Jan Hamel said...

dubbeltellers sporen uitspelende ploegen ook aan om toch te willen scoren in plaats van alles achterin dicht gooien.

dat van 'effectieve speeltijd' (zoals de NBA heeft) is ook al eens door godenzoon Marco van Basten bepleit. goed idee.

en het was inderdaad de meest miserabele voetbalweek in tijden. en dat zegt een ajax-fan.

11:24 a.m.  

Een reactie posten

<< Home