dinsdag, januari 04, 2005

De Week (van 04-01-05)

Allereerst 2 platen die misschien wat meer eer hadden moet krijgen in 2004.
Ja, waarom niet!
*Erik Vandenberge - Tent & Oily Smoke
Oily Smoke kun je vergeten, maar nogmaals dient benadrukt te worden hoe goed Tent is. Rudimentaire Folk uit de klei. Heel fijn.

*Kante - Zombi
Ik ben om. Ook ik heb een mp3-speler. Hoef ik in de trein niet meer naar wanstaltige 3fm programma's te luisteren. (De ontvangst met Studio Brussel begint net buiten Breda al te storen, helaas) Dus nu in de trein Marz. Maar terwijl ik zondagochtend mijn postronden (eh..) deed klonk Kante door de oortelefoontjes. Heerlijk. Als een soort Loladamusica aflevering.

*Dune - Greatest Hits
To all the ravers in the nation!

*Sage Francis - Personal Journals
Een gecombineerde Zinkstok/Teeling tip en wel een met een gouden randje. Het nummer Crack Pipes kan zo in de lijst all time hiphop favourites.

*Sufjan Stevens - Live From Judgon College, Elgin, Illinois
Kort en bondig en goooeeehoed. (Bootlegje vanzelfsprekend) Die R.E.M cover van The One I Love is essentieel.

7 Comments:

Blogger Storm said...

Eric Vandenberge was ik gewoon vergeten in mijn jaarlijst. En daar schaam ik me beest voor.

3:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heej Maasje,

Heb je personal journals al helemaal binnen, of is dit nog puur geconcludeerd uit crack pipes en different?
Zinkstok

1:44 p.m.  
Blogger Ludo said...

Dat is een briljante weblogger onwaardig.
Nee, alles is binnen. WMA files dat wel... :S

9:37 p.m.  
Blogger martijn said...

"Personal Journals" is de nieuwe? Die volgende maand ofzo uitkomt? (Zei men van de platenzaak)

1:08 p.m.  
Blogger Ludo said...

Nope. Is een oude klassieker. Staat op 6 in Roger's eindlijstje uit 2001. (Uit mijn hoofd)
De nieuwe.. hmm. Verschijnt op Epitaph. (zie www.epitaph.com)
Ben bang dat de nieuwe gladder gaat worden. Er zijn nummers te downloaden via Epitaph, dus judge for yourself.

3:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Ludo,

Ik ben op de een of andere manier betrokken geraakt bij een snel verspreidend virus in de vorm van een internet-estafette. Ik heb hem onder meer aan jou doorgegeven. Mocht je er geen zin in hebben, gewoon wegsmijten dat stokje. Zo wel, kijk even op mijn site en dan wijst het zich allemaal vanzelf.

groet,

Thijs Z.

12:41 a.m.  
Blogger Ludo said...

waaah stokjes!
ok.. hmm.
Ik moet toch nog wat posten deze week dus ik zal eens kijken.

12:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home