zondag, januari 09, 2005

Ik ga van mijn Stokje

Een stokje.. De "stuur dit door en je krijgt 3 paar sokken" van de weblogcommunity.

1. Wat is de totale grootte aan muziekbestanden op je computer?
Het mapje c:/mp3's bevat bijna 28 Gigabyte aan mp3's. Op de rest van de computer slingert ook nog wel wat rond. Vrees niet, ik heb meer cd's dan ooit gekocht, het afgelopen jaar.

2. Wat is je laatst gekochte cd?
Dat zijn er 2 tegelijk.
Mijn nummer 1 en 9 van het afgelopen jaar: Julie Doiron - Goodnight Nobody & Karate - Pockets.

3. Wat is letterlijk het laatst geluisterde nr voor je dit bericht las?
De laatste mp3 was een sample van wat tinnen windchimes. Maar als we dat even vergeten was het Blue Moon van Zeena Parkins en Ikue Mori. Een aanrader trouwens.

4. Geef 4 nummers door die je heel vaak luistert of die veel voor je betekenen.
Hmm. Mooiste nummer van 2004: Julie Doiron - Snow Falls In November.
Het nummer dat mijn ogen opende voor de "underground"muziek: Eels - Novocaine For The Soul
Het mooiste nummer allertijden: Nick Drake - From The Morning.
Het mooiste nummer uit mijn jeugd: Bruce Springsteen - Dancing In The Dark.

5. Aan wie geef jij het stokje door en waarom?
Oh bah. Ik kan toch moeilijk aan weblogtoppers als Gerard en zijn Dronken Schip of Omar in Sporenburg vragen of ze een stokje gaan behandelen. Als ik 'm niet doorgeef krijg ik zeker nooit meer een stokje? Ik zal eerst eens wat figuren polsen..
Nou, het is Matthijs Rommelhok geworden. (zie rommelhok.com)
Waarom? Tsja. Ik bekeek gewoon mijn webloglinks en hij leek er zin in te hebben.
(+ dat Rommelhok is een aanrader.)

2 Comments:

Blogger Koen said...

Haha, ik had hem aan jou door willen geven.
Van wie heb jij hem nu weer gehad dan?

11:22 a.m.  
Blogger Ludo said...

monsieur Cote-Argent.

enneh Fuck de incrowd. ;)

2:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home