dinsdag, februari 22, 2005

Een "grote" dag in het leven van een margemusicus

We are proud to announce the track listing for our brand new Jandek Tribute! The sequel to Naked In The Afternoon - A Tribute To Jandek is titled: Down In A Mirror - A Second Tribute To Jandek
(http://www.summerstepsrecords.com/)

1. "Crack A Smile" - Jeff Tweedy
2. "You Painted Your Teeth" - Live Show Rabbits
3. ""The Dunes" - Eric Gaffney
4. "Your Other Man" - Okkervil River
5. "Message To The Clerk" - Brother JT
6. "I'll Sit Alone And Think About You" - Six Organs Of Admittance
7. "Cave In On You / European Jewel (Incomplete)" - Home For The Def
8. "Down In Mirror" - The Marshmallow Staircase
9. "White Box" - The Mountain Goats
10. "Aimless Breeze" - George Parsons
11. "Nancy Sings" - Lewis and Clarke
12. "Naked In The Afternoon" - Jack Norton
13. "Sung" - Rivulets
14. "Babe I Love You" - Kawabata Makoto
15. "The Spirit" - Wayside Drive
16. "Just Die" - A Real Knife Head
17. "Van Ness Mission" - Ross Beach
18. "I Found The Right Change" - Multi Panel
19. "Babe I Love You" - Dan Melchior
20. "You Painted Your Teeth" - Pothole Skinny
21. "With U Icon (An Homage)" - Dirty Projectors

Hier zou ik bijna een traantje om laten. Okkervil River! Mountain Goats! Six Organs Of Admittance ! Jeff Tweedy! Multi-Panel!

*faints.

3 Comments:

Blogger Ludo said...

yeah!

daar krijgt die man toch maar hoofdpijn van weet je.
;)

en ik ook!

hoeveel mensen zouden kunnen zeggen.. "eh ja ik sta op een compilatie met Jeff Tweedy"...

:O

10:01 a.m.  
Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je vol trots glundert (ook al heb ik...err geen noot gehoord van al die gasten die je omringen...ik ga er maar vanuit dat het retecool is. ;)

10:49 a.m.  
Blogger Ludo said...

het is de creme de la creme van de indie shizzle.

ofzo. :D

10:59 a.m.  

Een reactie posten

<< Home